.:: nothing much ::.

hmmm.. how to start ek.. actually i hate reading on internet, but when reading some1 blog.. feel like.. cambest je.. hahahaha... so.. don expect much.. because... i'm lazy guy.. other more i wan to comment on that blog that i always read everyday.. hohohoho MartasyezzA

Luahan hati dan perasaan

mmg bz arini..
semalam exam.. x tido.. pastu demam lagi..
arini da sehat ckit..

esok pagi kol 9 final lagi.
report x siap lagi ni..
assignment x siap lagi..
yg aku tensen nye.. esemen control pe mende tah..

aku da le amek mechanical.. pastu kene belajar electric.
acceptable lagi la kan.
tp time da kene pakai software programming ala2 C++..
WTF! mmg aku x reti la nk buat esemen tu..

pastu lecture tu citer pung pang.

mule2 da diskus.. kasi extend sampai jummat..
pastu dier ckp.. ari rabu kene antar..
lewat sehari tolak markah
ari ni da ari kamis.. esok jumaat
da 2 hari = 2 kali tolak markah..

pastu selepas ari jumaat..
dier x nk terima da esemen tu..
kire mcm bahasa indah.. esemen yg buat berjam2 bole campak dlm longkang..
kalau x hantar esok..

dgn presentation nye lagi..
tu pon satu hal gak..
wat ever it is.. tomolow u all must submit the report..
celah bedah dier.. byk mende lagi kot nk kene buat..

yg panas hati.. mule2 dier ckp esemen group..
ok cun.. terima akal.
pastu da time2 nk submit ni.
dier ckp.. sume org kene hantar lain2 isi kandungan..
graf lain.. penerangan lain.. conlusion.. pe mende tah lagi.
tu dah namenye x group da.
baik soh je dier wat esemen sorunk2..
x pon.. baik dier je yg wat esemen kami..
kanina macibai


da la exam semalam rumus aku kene liquid ngan lecture.
jenis pundek
tapi aku x salahkan sape2.. walaupon rase nk salahkan..
sekali aku salahkan org.. 10 org salahkan aku.
sape nk jawab.

hohohoh..


0 comments:

Post a Comment

Tentang Seseorang = Myself la ofkos

Tentang Seseorang = Myself la ofkos
Play more.. Study hard.. Eat less..??


Free Counters


saye seorang die hard fans DOTA

saye seorang die hard fans DOTA
i play this game for 5 years

Labels